Muuuu!



Bilden tillhör www.rejoy.se

Alla som känner mig känner till min lite udda besatthet av poliskor, alltså svartvita kor. Idag hittade prinsen det absolut koolaste (haha) tillbehöret till vår Xbox.  Jag har spargrisar, gosedjur, kaffemuggar, kaffefilterhållare, vardagsrumsmatta, sängkläder och säkert några grejer till,  allt i fantastiskt komönster! Människor omkring mig tror nog att jag är lite lite störd, särskilt när jag kom den den fina idén att köpa såndär plast man har när man har reklam på bilen och klistra på kofläckar på min vita bil. Var det inte en bra idé?

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Självklart ska du smycka din bil som en ko om du gillar det! Ingen passion är mera rätt eller fel än någon annans så länge den inte är olaglig eller skadar nån och allt det där, eller hur...

Jag gillar danska Troll:)

2008-01-10 @ 16:58:09
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: DragonPH - Patrik

Alla har vi våra böjelser för olika saker. Poliskomönster är väl helt ok att tycka om ? ;)

Jag samlar på kassa inspelningar av mig själv när jag sjunger... och såna där sugrör som sitterfast på festisar å dylikt. Har nog två plastkassar fulla. *host*

2008-01-11 @ 06:43:24
URL: http://dragonph.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

grymt! klart du ska göra så med bilen... men då kanske fol tror att du gö reklam för arla! haha... kram kram

2008-01-12 @ 19:44:58
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0