Ny (kort) frisyr

Igår hann jag faktiskt med frisören innan hon stängde. Prinsen har inte ens sett det än. Jag kanske ska kalla honom Paddan istället :) Så skönt att bli av med lite lockar igen. Efter operationen har jag ju tappat så sjukt mycket hår, så jag skulle se ut som en fullkomlig idiot om det var långt. Frisören var helt grym, hon fattade precis min poäng med vad jag ville, och hon tjafsade inte om några konstiga grejer och produkter som tar en timme på morgonen. Jag är en enochenhalvminutsmänniska, annars kommer jag för sent till jobbet eftersom jag inte kan gå upp när jag borde på morgonen.
Denna veckan börjar jag ju sju också, och då är det hopplöst att komma upp i tid. Men det är sjukt skönt att sluta klockan fyra, även om det inte blir så jämt.
Igår kväll hade jag myskväll för mig själv, prinsen åkte med sin kompis till Hällesåker så jag stod i duschen typ en timma och kokade mig själv, sen virkade jag ett par varv på tummen på den sista vanten, kollade lite på "I huvudet på Gynning". Hon är nog klokare än man tror.
Så la jag mig i tid och allt, låg där och myste under täcket med en bok (som inte var så bra, men ändå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0