Skryt skryt

Hela förra veckan låg ekonomi- och ordersystemet nere på mitt företags största kund, typ största företaget inom passersystem och säkerhet. Coolt eller hur? Detta gav att när systemet väl började fungera i fredags kväll blev jag bokstavligen bombad med ordrar. Dessutom kommer min chef på att jag ska sköta faktureringen av det jag levererar själv. Gaah! Men som den supertjej jag är packade jag snabbt ihop typ 30 ordrar och fick iväg en hel postvagn, en godspall och två överfulla kärror med paket innan kvart i tre. Sen lagade jag en personsökare, fakturerade allt jag hade packat och skickade iväg det och var ändå ifrån jobbet vid femtiden.

Så idag hade jag tänkt glassa lite. Men det hade inte byggubben tänkt. Han ringde igår och sa att dom kommer sju imorgon (alltså idag) bitti, då är du väl där? -Ja för f*n sa jag, mitt pucko, så klockan ringde på mig halv sex i morse. Jädras. Och så kommer jag till jobbet och släpper in gossarna, och då visar det sig att dom ska minsann börja bygga väggar redan idag, så vi måste tömma två hela kontor. Nu är jag helt svett!

Nu ska jag sluta skryta

Kommentarer
Postat av: Hanneles paradis

låter tufft, nu får jag julstäda resten

2008-01-15 @ 10:54:48
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Åhej åhå...gu´va´du är duktig :-)

2008-01-15 @ 11:17:44
Postat av: Annela

Oj, jag blev lika svettig som du bara av att läsa om allt. SuperSofie!!

2008-01-15 @ 11:44:36
URL: http://www.annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0