Djupa inlägg

Jag är lite impad av alla människor som skriver djuplodande och intressanta blogginlägg. I morse hörde jag på radion att Basshunter har skrivit en hel låt till en tjej som intervjuade honom iklädd en rosa pyjamas och tänkte att det kan ju vara en käck grej att skriva om, hur mediatränade dagens artister är. Igår höll Amy Diamond i pratet på Hallå P3 på förmiddagen. 17 år gammal sitter hon och svarar på frågor i direktsändning som vilken luttrad gammal radioräv som helst.  Men det sket sig. Jag är inte särskilt djuplodande för tillfället.
Jag sitter och tänker på vad jag kan hitta för roligt till mina brudnäbbar som kommer vara fyra, fyra och sex år, hur många miljoner frågor jag har till min elaka styvmor vars hemliga alias är "the superorganizer" och roddade hela sitt eget bröllop för några år sen. Vilket (såklart) var helt perfekt.
Så tänker jag på vilken ring jag vill ha. Hur dyr den kommer bli. Så tänker jag på broren som ska vara best man. Om han förstår vad han gett sig in på (prinsen är känd i vänkretsen som "käranåndå" eller Nasse).

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Blir det kyrkbröllop?

2008-07-09 @ 18:06:44
URL: http://metrobloggen.se/MonicaHansen
Postat av: Bror Bäver

Men käranåndå.. Det hade jag inte ens tänkt på... Jag kommer ju ha massa ansvar... Jaja, det mesta löser sig.. :)

2008-07-10 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0