Grattis broren 25 år!

Idag fyller min bror 25 år! Vi har firat i lilla skalan med pappa och prinsen och några paket idag, så ska vi väl fira några gånger till innan vi är klara :)

Sang fyller också år idag, fast hon är ett litet baaarn, så hon fyller bara 21. Grattis Sang!

Vi har badat nästan varje dag de senaste dagarna, så det har inte blivit så mycket innetid. Idag efter tre omgångar tårta åkte vi och badade i Sillvik. Det var längesen så många av oss var samlade samtidigt. Det har kommit till hela två boyfriends, och en är avverkad.

Jag fick ledigt torsdag och fredag mot att jag kopplade växeln till mobilen. Varberg kallade, jag kom :) Synd att det är så långgrunt där vi var, för det är så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0