Lazy days på semestern?

Jag semsestrar för fullt, har ju bara tre dagar kvar nu. Igår var jag och mamma i Åsa, i naturreservatet och solade. Vi hade tänkt bada men det gick inte :( Solbränd som bara den är jag, det blir inte mer bad idag, och vi får hoppas att det lägger sig till helgen, för jag vill verkligen bada.... Jag har för tillfället fullt upp att hitta en käck festlokal att ha bröllopet i.

Igår var vi även och åt en läklåda (mer en ask) på Kajskjul 8 med mamma, broren och tre av mammas gamla kompissor. Det var jättemysigt. När vi höll på att bli stekta i eftermiddagssolen gick vi upp till Kungstorget istället och drack några öl och tittade på folk. Mys mys!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0