Something borrowed - check

Efter en kort runda på Allum (köpte t-shirts på Zizzi's rea, och två nagellack och en necessär) åkte jag ut och hälsade på pappa, elaka styvmor och kidsen. Vi hade, som vanligt, hur mysigt som helst. Det var en liten tjej och hälsade på grannfrun som kom över och lekte med kidsen en stund. Sen bjöds det potatismos och köttfärssås i solen på altanen. Jättegott, och pappa var dagens snällaste kom vi överens om, för han hade gjort croissants till frukost, fixat kaffe till mig när jag kom, lagat middag till oss, och det bästa av allt, han hade köpt glass till alla tjejerna!

Jag och syrrorna lekte med bondgården en stund på altanen, men sen började det ösregna så vi gick in och kollade på kung fu panda istället. Typisk amerikansk gullegullfilm, men ganska rolig ändå. Sen kom prinsen efter jobbet, och pappa var snäll igen och fixade chokladpudding till oss allihop!

Så pratade vi lite om bröllop, stora lillasyrran hjälpte till att titta lite på tårtor. Shit vilka fula (och vackra också för den delen) det finns! Så sa elaka styvmor att hon hade också "vik-fram-slöja", och gick och hämtade. Så nu har jag något lånat! Jag fick låna den!

Nu har jag massa fixat till mitt bröllop:

  • präst
  • best man
  • tärna
  • toastmaster
  • brudnäbbar
  • slöja
Nu är det bara resten kvar!

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Måste tipsa om en häftig butik! Bäst i stan:)



http://www.tarthuset.nu/butiken.html

2008-07-13 @ 10:21:22
URL: http://metrobloggen.se/MonicaHansen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0