Bubblor bubblor bubblor

Nu håller jag på och virkar på bubblor runt kanten på min Kaunisjal. Det är sååå segt.... Och så har jag insett att det är långt ifrån säkert att garnet räcker. Kan man köpa 20 meter garn?

Var uppe hos grannarna i samma hus igår och myste lite. Dom har den raraste lilla hunden (lilla hunden är 60 kg rottweiler) som jag är helt kär i! Lille gullegubben.

Och så har de tre rara små barn varav en är ungefär lika gammal som lilla lillasyrran och granninnans lilla troll. Jag slås varje gång jag ser dom hur tre barn kan vara så helt jätteolika! Alla tre är blonda och jättesöta, men där slutar alla likheter. They come in all shapes and sizes...

Kommentarer
Postat av: Annela

Efterlys lite garn på bloggen. Kanske någon har lite rester över. Jag hra lite. Vilken färg behöver du?

2008-06-25 @ 12:50:37
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: Kalle

Finns det någon bild på lille gullegubben??

2008-06-25 @ 15:48:41
Postat av: Da Möm

Hallå! Hur går det med bloggeriet?

2008-06-30 @ 06:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0