Nu är jag på g igen

Nu har jag kapat internetlinan och använder min egen dator. Känns mycket enklare :)

Holländare är ett fantastiskt folk på många sätt.



För att visa sina sympatier för sitt land i kommande fotbollsmatcher har de färgat fontänvattnet orange. Helt underbart!
För stunden har vi riktigt mysigt, jag har precis börjat på ärmarna på bebiströjan och jag har goda utsikter att komma riktigt långt idag.

Under dagen har vi gjort rundtur i området kring Zoutelande. Mängder med små små städer och torg och kyrkor, alldeles för många att komma håg. Men det är ett otroligt vackert land med massa fina små hus överallt.
Imorgon hoppas vi på bättre väder, och att äventyret fortsätter!

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Vaddå vackert väder, ni har ju underbart ljuvligt REGNNNNN:)



Här är det så torrt nu att gräset luktar brännt fast det redan är borta och brunt och i luften känns brandrök och vi vill ha regnet hit nu...?!

2008-06-06 @ 15:02:03
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0