Äventyr i helgen

I lördags var det ju då sminkparty, riktigt trevligt, och jag blev inte jättefattig. Sen gick fyra av damerna (jag och de tre andra granninnorna) till Athena och åt. Det var verkligen jättemysigt. Maten var god och servitrisen trevlig. Sen promenixade vi bort till Dancin' Dingo och dansade tills de stängde. Det var också roligt, även om discjockeyn var lite seg i början. Han spelade väldigt mycket killmusik ett tag. Det är helt sjukt vad mycket fis det luktar på krogen nu när man inte får röka längre...
Prinsen och hans kompis hämtade fyra glada damer på dingon iallafall, alla fnittriga, nöjda och lite lätt påverkade.


Igår var vi på verkstaden och fixade bromsar på nya bilen. Det är ingen tjej, det är en kille, och vi tror att han heter Franz. Vi drog om lite el till bakljuset också så allt funkar där. Sen åkte vi ut till pappa och hälsade på kidsen. Lilla lillasyrran var jättekramsjuk, så jag fick snor/chokladgos hela tiden. Hon är för härlig.  Vi byggde en hinderbana i duplo, och stora lillasyrran byggde ett jättefint hopp till dom små legogubbarna, men lilla lillasyrran råkade välta det hela tiden, så vi fick kompromissa och äta en macka med o'boy istället. Sen målade stora lillasyrran ett jättefint porträtt av mig, och hon fick med allt från det svarta håret till den rutiga skjortan.

Jag har kommit en bit till på mina dominosockar, men jag tror det blir sex varv rutor, åtta kändes lite väl. Jag ska ju inte ha knästrumpor!

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Full rulle kanelbulle:)

2008-03-03 @ 16:17:31
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: Hanna ^^

hmm... hellre fis och svett än att stinka som en rökbomb när man vaknar dan efter krogen, trots att man inte ens rökt själv!! =) kram

2008-03-04 @ 08:59:17
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0