Snö

och snö

och mera snö

och ännu mera snö

och till slut. ÄNNU mera snö.

Skulle det inte regna på eftermiddan?


Jag får nog kolla min adress en extra gång... Sa nån nordpolen?

Jag är sjukt oinspirerad i all snön. Jag vill ha jul. Jag vill inte sticka. Jag vill öppna julklappar, äta skinksmörgås (som jag inte ens tycker är så gott), klä granen och åka pulka.

Hoppas jag kommer hem från jobbet sen! Stackars posttjejen hade fastnat i massa backar idag, och det var massa blåljus nere i tingstadtunneln förut. hrmmm...

Kommentarer
Postat av: Emma

hmm...jag hatar snööö!!!! =P

ha en bra dag! Kram Emma!

2008-03-25 @ 15:56:26
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0