Det är såå teknikigt nuförtiden

Så tog jag min lilla laptop (den har inget namn!!!) under armen och gick upp till granninnan, hoppade in på hennes trådlösa nätverk, och nu sitter jag här i hennes fåtölj och tittar på desperate housewives. Favvisprogrammet!

Idag kände jag inte igen mig själv för första gången. Jag är fortfarande toksnorig, så det blev munktröja, jätteullsjalen och keps på när jag skulle gå hit. Fick syn på min spegelbild i hennes svaldörr och kände inte igen den där människan som stod och tittade på mig. Det tog ett par sekunder innan jag fattade. Jag är långt, långt, långt ifrån smal, men jag har förändrats ganska mycket de senaste två åren.

Nu ska jag stänga av datorn en stund och fästa in alla trådarna på sjalen. Det är det tråkigaste jag kan tänka ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0