Saliga äro de som arbetar :)

Idag är det på jobbet igen, nån måste ju vakta telefonen och se till att våra kunder får sina passersystem. Och eftersom jag är chef över mig själv denna veckan, så har jag ju ingen slav, och då får jag arbeta själv. Jag arbetar dock inte så mycket.
Idag har hänt följande på jobbet:

  • morgonkaffe och frukost
  • lägga in tre ordrar i systemet
  • morgonfika
  • svara på ett telefonsamtal från nån som sökte nån som inte är här
  • hitta lagerplats på en dator till granninnan
  • packa tre små lådor till snubbarna två trappor upp
  • blogga lite
Jag får akta mig så jag inte springer in i den där berömda väggen ;)

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Hahaha... du har säkert stressiga dagar också som alla andra, men kanske du får stickat lite när det är lugnt:)

2008-05-02 @ 10:17:20
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0