Söndagsmys och PS3

Idag när jag vaknade masade jag mig upp och sen iväg till kidsen som varit på Mallorca en vecka. Det är så roligt att vara med dom även om vi inte hittade på något särskilt. När jag kom hem hade broren laddat sin PS3 och köpt pizza till sig och prinsen. Broren ska åka till Norrland en vecka och behövde en tvättid, men fick ingen hemma hos sig, och så har han meeting med sin Call Of Duty 4-klan idag. Det går ju bara inte att missa, så då får jag snällt titta på i några timmar.

Men nu har jag inte så mycket kvar på mammas sjal, så den kanske kan bli klar idag. Tror faktiskt det blir snyggt med sidenband på den. Bara nåt smalt i kanterna. Mamma får tycka när den är klar.

Och så blir det födelsedagskalas igen nästa söndag. Småsyrrorna ville komma och hälsa på hos mig, och då kan jag ju inte säga nej. Och så har de inte varit med och firat prinsen heller, som fyllde år i februari. Så nu blir det att göra en tårta till! Jag fick födelsedagspresent idag också förresten, Ralph HOT, lukta gott lukta gott!
Det är roligt att få parfym, det är sånt jag aldrig köper till mig själv, och det är ju roligt att lukta gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0