Utmanad

Jag tog en utmaning på Lillans blogg personligt. Upp till den som känner sig manad att göra detsamma!

Tre namn du går under:
1. Sofie
2. Fis (favoritsmeknamnet)
3. Päronskrotten

Tre saker som skrämmer dig:
1. Räkningshögen
2. Diskhögen
3. Att jag ska tappa kontroll

Tre saker du har på dig:
1. Pandoraarmbandet
2. Mobilen
3. Min ring

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. My Cool, Adam Tensta
2. Divine, Sebastien Tellier
3. Paranoid, Black Sabbath

Tre sanningar om dig:
1. Jag har gått ner 55 kilo de senaste två åren
2. Jag skrev på mitt anställningsavtal IDAG
3. Jag är mycket mer förtjust i mina nära än jag låter dom veta

Tre av dina intressen:
1. Leka med mina syskon
2. Köra bil
3. Leka med mina kompisar och min prins

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Mer tid
2. En trea
3. Mirakelkur som tar bort extrahud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0