hittills...

Igår efter jobbet bar det av till IKEA. Dom har "tvågångertvå"Expedit för bara 199 kr nu om man är med i IKEA family. Och såklaaart hittar jag massa saker jag behöver!


Prinsen mixtrade ihop Expediten på nolltid, och så skruvade han på ben, och voila! så ser hallmöbeln ut precis som jag tänkt mig! GuldBuddhan, min handväska, korgen med vantar och mina sjalar har fått ett nytt hem också :)  Den näst listigaste grejen är den virkade badrumshängomogrejen. Sjukt bra! Än så länge har bara plattången och hårtorken flyttat in, men jag känner på mig att den kommer bli perfekt!

Igår var prinsen en klippa igen och hjälpte mig  nysta ena härvan ViKanGarn. Är det nån som kan det där som kan berätta hemligheten för mig? Det tog huur lååång tiid sooom heeeelst... Stackars prinsen var helt död i armarna! Men jag har börjat sticka på Laminarian. Än så länge är det jätteroligt! Vill bara sticka och sticka...

Har en känsla av att det kommer bli fantastiskt...
Efter jag ätit frukost med prinsen och skickat honom till jobbet åkte jag ner till Orienthuset och shoppade lite. De hade ryggbiff för 60 kr kilot! Vad gör man med 1,5 kg ryggbiff?? Jag ska nog komma på nåt fint. Så hittade jag det här....



Två kilo ghee till det fantastiska priset typ 45 spänn. Håller forever and ever, och är såå gott att steka i.
Nu ska jag sticka igen!!

Kommentarer
Postat av: Sang

Har du köpt den häng mojängen? Behöver också en sån :9

2008-11-16 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0