Jag har en kameratelefon!

Nu har jag tillbaks min telefon! Den är himla fin även om inte vibratorn fungerar. Och den haar faktiskt bara hängt sig två gånger idag. Och jag har kamera! Som jag har saknat den!
Igår var jag uppe hos bästa granninnan, som gödde mig ordentligt efter simningen. Just det ja. Hela Åbybadet var smock fullt med idioter igår. Motionsbanorna såg ut som ankracet dom hade på vattenfestivalerna. Hysteriska människor som simmade åt alla håll. Och så jag och broren. Ett under att jag inte drunknade av utmattning på människorna....
Granninnan hade bakat budapestrulle. Gissa vem som inte kan säga nej till budapestrulle???
Så började jag på mitt nya projekt, mitt Elegant blir inte nån Laminiara, det blir en North Roë Shawl än så länge iaf.



Det ser mest ut som en knorv just nu. Funderar på att byta till ännu större stickor, stickar på 4,5 mm nu, men är inte helt nöjd med hur hålen ser ut. Men eleganten är fantastisk... jag är kär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0