Lördag idag!

Och hur fint väder som helst! Och här kommer en variant på en av favoritbilderna på mig själv. Mest för att illustrera att nu är det nästan vinter i Göteborg. Klockan är prick tolv, och  här är min skugga idag...



Och så har jag en fråga till alla er som stickat Laminarian, var era små stjärnor i början också randiga åt olika håll??
Det ser jätteskumt ut, men det kanske ordnar upp sig när man blockar sen... Ska precis börja på sista varvet på transition chart, kommer blir såååå bra, hoppas bara garnet räcker...



Man ser att vänstra halvan är lite randig vertikalt, och höger är det horisontellt... undra hur det blev så, för alla maskor stämmer. har faktiskt inte lyckats göra fel än!

Kom hem från träningen för en stund sen, det var afro idag, dom hade det faktiskt på Storås! Så nu är prinsen sådär prinsig som bara han kan vara och ställt sig och gjort lite mat till mig, så det enda jag behöver göra är att sticka lite och ta en dusch :) Sen ska vi en sväng till Biltema (så nära tvångsmässiga kräkor man kan komma) och köpa nya torkare till O-Ren, för hennes vindruta är så O-Ren den kan bli.... Sen ska vi nog åka till nån rolig affär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0