Många lådor blir det...

Känns som jag har ett berg av lådor att packa och människor att ringa idag. Hoppas jag hinner...
Var ju på bilprovningen med O-Ren igår. Gick inte igenom. En månad till på mig att fixa handbromsen. Hoppas prinsen lyckas bättre denna gången.  Men det gör han säkert.
Var med prinsen och hans kompis på mcd en sväng innan vattengympan. Jag var inte ens sugen, så det blev kycklingwrap och en kopp kaffe. När hände det senast på mcd?
Var trots det alldeles för tidig till Åby, så jag tänkte simma några längder innan vattengympan. Tänkte på att ta det lugnt, sträcka ut ordentligt så jag inte skulle få ont, och stanna och dricka efter varje 500 meter. När jag hade simmat 1500 fick jag tvinga mig själv upp och gå och prata med blivande svärfar en stund, han är ju också och simmar på onsdagar på Åby. Pimplade nog i mig 1,5 liter vatten under simmandet och vattengympan igår. Kändes bra. Trodde aldrig jag skulle orka hela passet, men det gick det med. Lite trött och lite ont bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0