Mys mys myyys

Idag premiärades årets race med adventsfikor hemma hos broren! Han hade fixat värsta buffén till oss med quesadillas, chili con carne, killer aioli, ostdip, salsa, nachochips och så har jag säkert glömt nåt. Hur gott som helst :) Vi kommer bara kunna umgås med varandra i flera dagar efter aiolin, ingen kommer vilja pussa mig :(
Vi fick fortsatt spela Guitar Hero också, det var himla kul när vi var så många. Tillåmed sången fick vara med idag, och jag fick trummat lite. Inte ens utröstad blev jag!
Sen blev det glögg och pepparkakor med grönmögel. Broren och lilltrollet underhöll med gitarr och sång, så det var värsta mysfaktorn. Efter alla hade gått kom brorens bands sångare upp och slappade lite, roligt att se honom också. Broren, sångaren och prinsen spelade Pain, ett spel som går ut på att skjuta iväg en figur med katapult ut över en miljö och sen ska de studsa, slå sig och bli överkörda så mcket som möjligt. Man får ont bara av att titta på det... men högt underhållningsvärde :)
Nu är det dags för fröken att gå och nana sig efter en lång dag, har fortfarande helt sjuk träningsvärk. Ska nog gå på salsaaerobic imorgon, instruktören där tycker jag jättemycket om, och body pumpen väntar jag nog med ett par dar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0