Mys- och stickkväll

Igår jobbade prinsen sent, så när jag kom hem från gymmet hade jag hela kvällen för mig själv. Jag stannade på vägen hem i affären och köpte lite grönsaker och köttfärs. Sang jobbade, så jag stod och pratade med henne en stund. Det var roligt, jag har inte pratat med Sang på jättelänge!
Så när jag kom hem var jag duktig tjej och började med middag med en gång, igår blev det falsk sjömansgryta, fast min version. Jättegott till en hungrig Fis.
Myste mig länge i duschen, satt med datorn i knät och tittade på vilken tvkanal jag ville. Det är värsta lyxen att få välja tvkanal fast jag satt och kollade stickbloggar och prata msn. Händer typ aaaldrig :) Jag kan faktiskt redogöra för hela avsnittet av Desperate Housewives iallfall! Stickade lite... Det börjar äntligen närma sig med bubbelsjalen, men jag är verkligen ingen slätstickningstjej... Det är såååå tråkigt. 60m räta, 60m aviga... jag spyr!
Hur som helst hade jag hur mysigt som helst med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0