Sofie hjärta sina jeans

Jag älskar verkligen alla mina Zizzijeans, har massa. Särskilt ett par älskar jag extra mycket, men jag fattar inte vad det är för människa som slagit i knapparna!
Idag hände detta:



För jag vet inte vilken gång i ordningen... Jag skulle tvätta dom i lördags och då satt en (EN) knapp av fyra (FYRA!!!) kvar på ficklocken. Jag klippte bort ficklocken. Knappen för att stänga byxorna var det första som rök, den bytte jag typ andra dan. Nu har en av knapparna till bältesöglorna gett sig. Jag blir helt vansinnig...  Ska jag behöva klippa bort dom också nu??

Kommentarer
Postat av: Da Möm

I know the feeling - går med balsnöre i stallbrallorna idag! :-(

2008-11-24 @ 13:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0