Tränastickaätatittapåtvsova

så känns mitt liv just för stunden, fast det känns ganska bra :) Går upp på morgonen som en zombie, åka till jobbet, äta frukost, jobba, äta lunch, jobba, träna, duscha, sticka, titta på tv, sova... Ser sådär mysigt ut.

Igår var jag hos granninnan och tittade på bonde söker fru, och jag har kommit till transition chart på Laminarian nu. Det går framåt! Inte fort, men dock! Jag börjar bli lite orolig för att garnet ska räcka.... kanske får köpa till nån annan färg som passar för att göra kanten med sen... Men det löser sig längre fram. Är grymt nyfiken på hur nästa mönsteromgång kommer se ut, det kommer bli krångligare, så mycket kan jag se :)

Kommentarer
Postat av: mildamakter

Hoppas att du lägger ut bild på resultatet sen ;o)

2008-11-20 @ 11:40:04
URL: http://mildamakter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0