Världens roligaste...

Jag har bestämt att jag måste börja gå ner i vikt igen, och jag har anställt min bror som terrier. Dagens konversation började med att broren skickade sms på firmabilen med sommardäck parkerad i snö. Som den storasyster jag är ända in i hjärtat svarades det snabbt med förmaningar om att köra försiktigt. Här är fortsättningen:

Broren: Det gick bra. Var bara sista biten på vägen till sändaren som var sån :)

Jag: Bra. Nu har jag inget skinn alls på tårna :(


(betänk nu hans terrierjobb)
Broren: Ojdå... Dansat in till benet? Precis vad Rambo hade gjort i din sits. Hårt!

Han är en sjukt bra terrier :)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Var får man tag på en sån bror? :) Jag skulle också behöva nån som sparkade mig i arslet lite till och från!!

2008-11-05 @ 06:04:59
URL: http://lillansticks.blogspot.com
Postat av: Da Möm

Stolllt!!! Jag bara leeeer! Det är mina kids det! (Ähum, skrev du nåt om att gråta en skvätt lite tidigare i bloggen? Det här är ett sådant moment)

2008-11-05 @ 07:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0