Afro!

Igår var jag och granninnan på vårt första Afropass! Grymt roligt att skutta runt och larva sig :) När vi var klara hade vi bägge två ont i tårna, så vi stannade till i affären och köpte plåster. Idag hade två stora blåsor visat sig på undersidan av stortårna, alltså mittemot nageln! Inte skönt att gå idag :) Men så roligt har jag inte haft på gymmet på länge.



Jag har ju tänkt sticka en såndär bubbelsjal, så sa jag till granninnan att jag behövde ungefär två hundra ekollon. Så när jag skulle sälja Morran kom granninnans lilla dotter och höll mig sällskap, och titta vad hon plockat till mig! Hon är så rar!

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Ekollon? I krokängsparken finns massvis:)

Postat av: Annela

Den sjalen är bara så fin!

2008-10-08 @ 18:40:40
URL: http://www.annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0