andra skor kan alltid roa nån

Jag tror inte jag är betraktad som nån direkt dam här på jobbet. Mina nya skor (dom översta har jag på mig idag) har hårda klackar, så det låter ganska mycket när jag promenixar runt på parketten på kontoren. I morse innan jag hunnit få på mig innetofflorna, jag har ju sånadär käcka antistatiska, så mötte jag en av mina kollegor i korridoren. Och han skrattar åt mig! Så när jag frågade vad som var fel på honom så skrattade han ännu mer och sa att han var inte van vid att mina skor lät så.  Hmm... Ingen damstämpel på mig =)

Kommentarer
Postat av: Da Möm

I know da feeling...

2008-10-23 @ 14:45:20
Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu! :)

2008-10-23 @ 14:47:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0