Aoooo!

Mina benböj på Bodyumpen igår måste varit riktiga skolexempel, för idag är mina lår och bakdel som överkörda :)

Jag hade jättetrevligt på granninnans kalas igår, men gladast var nog granninnan. Kitchen Aid i rött. Allstå, det måste vara den sexigaste maskinen på jorden. Jag dreglar av att tänka på den. Var inne på Bagaren och kockens sida i ett par timmar igår och porrsurfade köksattiraljer. Så fick hon några Mine-glas och en skål som hon önskat sig. Dom är grymt snygga dom också... Jag fick stora nöjet att hänga med båda sittningar gäster, och det är en sån härlig familj :) Härlig lasagne och tårta var det också :)

Idag längtar jag och broren efter kidsen och pappa och elaka styvmor!

Nu ska jag baka scones till mig själv eftersom prinsen omtänksamt not ätit upp allt bröd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0