Hua

Idag vet jag inte riktigt vart dagen tog vägen, det gick och kom inte tillbaks...  Idag vet jag däremot att det är dagen då jag får sova helt ensamsjälv hemma, för prinsen är på teambuilding med jobbet. Kan han inte få extra helg ledigt för att teambuilda med sin flickvän istället som knappt ser honom? Idag är även dagen då nästan alla får lön. Idag är också dagen då jag och granninnan ska till Willy's och handla för granninnans födelsedag. Idag är dagen då jag har så ont i magen att jag vill kräkas. Hela tiden. Kvinnorelaterad smärta borde förbjudas. Hur långsint kan Gud vara? Det var ju liksom flera tusen år sen Eva åt av äpplet...

Och till slut. Idag är dagen då jag premiärvisar hela O-Ren Ishii. Och hennes djurfarm.

Här är hon först i helfigur (mycket lättare att ta helfigur av nån annan än sig själv, Reds. anm.)



Observera de grymt coola navkapslarna...



Och här är alltså inte poängen att visa hur skitiga fälgar hon har, utan bromsoken. I GULDFÄRG



Man kan tro att bilden är dubbelexponerad, men det är bara rutan som är så ren att det som är bakom mig reflekteras... Några kor bor uppe på gräddhyllan också, men de hade haft vild fest så de var inte sugna på att posera på bild!

Kommentarer
Postat av: Annela

Nä, vem vill posera dagen efter? Men bilen är tjusig - särskilt bromsoken (visste inte att det fanns sånt på bilar)!!

2008-10-24 @ 17:10:17
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: besserwissernisisse

Har inte prinsen talat om för vad det är för skillnad på navkapsel och fälg?????

2008-10-28 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0