Jag är fetgrym!

Idag tog jag i på afron så jag bokstavligen tappade skinnet under tårna. Sjukt nöjd med mig själv. Fast det märktes att jag glömt äta ordentligt idag, orkade inte alls som jag tänkt mig. Men jag köpte två bananer hos Sang, och jag har hunnit klämma den ena, och ska ta nästa på väg till granninnan tänkte jag.

Har lämnat in telefonen igen också. De kunde inte reklamera den eftersom verkstaden inte hittade nåt fel sista gången den var inne. Tjoho. Nu har jag en Nokia 1110. Stenålders. Inget bildbloggande på länge...  Borde man inte få låna en likvärdig?

Imorgon ska jag på WetWest. Det ska bli spännande.
Har varit lite orolig idag, men nu känns allting mycket bättre. Ska in i duschen och pilla av lite tåskinn (äckligt, jag veeet) sen är det Desperate Housewives, grymt spännande idag, dom har ju hoppat fem år framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0