Kids say the darndest...

Vi hade såå mysigt på Bamboo idag, och jag är såå mätt och mår sååå illa. Nu har jag varit duktig länge och inte ätit åt skogen för mycket så drabbade mig den mongoliska buffén GANSKA hårt. Fy!
Men kvällens höjdpunkt var när vi frågade granninnans lilltroll, tre år, vad hon vill ha att äta. McDonaaaaald's!!!!
Hon fick kycklingnuggets och pommes. Nöjd treåring uppför sig och underhåller hela sällskapet hela middagen. Ett sånt barn vill jag också ha :)
Nu ska jag luta mig tillbaka och vänta ut det värsta....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hålla om

2008-10-31 @ 07:27:32
Postat av: Monica Hansen

Buffé är gott:)

2008-10-31 @ 07:27:57
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0