Skräptelefon!

Jag köpte ju en ny telefon för ett tag sen. Så hängde den sig flera gånger om dagen. Efter en vecka lämnade jag in den på reparation. Det tog nästan fyra veckor innan jag fick tillbaks den. Så hade jag den två dar. Så fick jag lämna in den igen. SKRÄPTELEFON!!!

Så nu har jag en sketen gammal Nokia som lånetelefon, utan bluetooth, så jag kan inte blogga några bilder. Skräp!!!

Och så fick jag tid för att besiktiga O-Ren idag. Hon gick nästan igenom. Ingen handbroms vänster bak. Så nu måste jag värva prinsen eller nån att fixa det. Eller kanske lämna in. Får se...

Jag håller på att sticka ett par vantar till min nya jobbjacka,  och den röda är klar. Kan dock inte blogga den av ovan nämnd anledning. Skräptelefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0