Sölsöndag blir snyggsöndag?

Tröttnade på att tvätta och söla, så jag bokade en tid på bodypump och vaxade ögonbrynen istället. Jag vaxade inte bort ögonbrynen, men jag ser piggare ut nu :) Nu ska jag strax lägga mig i ett bad. Fast först ska jag prisjakta en epilator. Jag hatar att raka benen! Hata hata hata! Fast jag hatar ännu mer att se ut som jag har vinterpälsen på när jag dansar afro på tisdag. Så imorgon ska det avverkas :) Jag vet att jag nämnt det där innan, att man drivs till de mest konstiga saker av tokhysterin kring skönhetsideal. Men om jag känner mig snyggare utan urskog så spelar det väl ingen roll? Huvudsaken är väl hur jag känner? Ingen annan ser ju hur mina ben ser ut?  De flesta går ju till frisören ibland. Det borde jag det med. Funderar faktiskt på att färga vinterbrunt (mörkbrunt alltså). Känner mig snyggare i vintermörkret.

Kommentarer
Postat av: mia

Hahahahaa, när jag läste ditt inlägg så trodde jag först att du skulle färga håren på BENEN bruna, hahhahahaha. 0 poäng på mitt läsförståelse-test.

2008-10-20 @ 18:32:32
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0