Spegel, spegel

Vi har fått en spegel i hissen! En jättestor! Jag är så lycklig, nu har jag nåt att göra hela vägen upp :)

Mitt Elegant Grön från garnhärvan är hämtat, så snyggt det var. Undrar bara vad det ska bli av det...

Jag ska testa Wet West på Åbybadet idag, men det börjar inte förrän kvart över sju, så jag hann hem emellan för att äta nånting. Hur mycket lyx är det inte att komma hem och prinsen har kokat potatis och gjort pannbiffar när jag somnat igår kväll? Bara för att han jobbar sent och inte vill att jag ska åka hungrig till gymmet. Glad Fis (och mätt)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra! (nästan lika bra som att vilja åka med på syfestivalen!) =)

2008-10-29 @ 20:10:13
Postat av: Lillan

...glömde skriva vem som skrev =P

2008-10-29 @ 20:10:57
URL: http://lillansticks.blogspot.com
Postat av: Sang

du är så duktig fis som kommer iväg och tränar sjuuukt mycket! :D

2008-10-29 @ 21:40:20
Postat av: Dilan

Hej Hej!

Vad gör du?



Pusshej <333

/ www.mramin.blogg.se

2008-10-29 @ 21:48:19
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0