Tokshoppat

Idag har jag varit på Allum och träffat kidsen och elaka styvmor. Det händer ibland att vi gör det, och det är så himla mysigt. Vi var runt och kollade vinterytterkläder och jeans till syrrorna, och hittade faktiskt alltihop.
Jag var lite tidig, för jag var på Bäckebols skor innan och letade efter nya till mig själv, för även om mina sneakers är grymmecoola börjar de bli lite slitna, och jag var sugen på nåt nytt som inte är sneakers.
Men tji fick jag, för dom hade ingenting till mig. Vidare till Skopunkten på Allum. Och det var nog tur att jag var lite tidig, för jag gick runt där lääääänge. Hittade två par snyggboots, ett par i mocca med nedvik och lite klack, och ett par helt i skinn med vida skaft med låg klack. Så hittade jag ett par vinterstövlar också, det fanns med snörning bak! Gissa om jag blev glad när jag hittade skor och stövlar FAST jag har så tjocka ben och fötter. Jag kommer bli sjukt het i mina nya skor. Jag hade fotosession när jag väntade på prinsen och hans föräldrar förut, men jag tror inte jag kan få över dom från kameran in i den här datorn, så då blir det att vänta tills på måndag... :(

Kommentarer
Postat av: mia

Grattis till sko-fynden. Jag hittade ett par stövlar i våras PÅ REA som passade mina ek-stockar till vader. Mina första snyggestövlar med högt skaft som passar. De används flitigt, kan jag säga....

2008-10-18 @ 23:40:29
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: Annela

Åh, nu blir jag jättenyfiken!!

2008-10-18 @ 23:59:06
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: Monica Hansen

Vid ullevi, stampen ligger en skobutik 'bekväma skor'..

2008-10-19 @ 10:40:47
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0