Helt matt

Igår var vi ute hos pappa och hjälpte honom tömma lite på firman, och så åt vi middag med barnen och myste lite. Trött. Sen skyndade vi hem, duschade, bytte kläder och gick upp till granninnan. Så åkte vi in till Sticky Fingers för att titta på broren när dom spelade. Dom var sjuukt bra. Och så fick jag överraskning också, gitarristen hade på sig ett gitarrband som jag gjort! Jag! Det är grymt orutinerat att gå på brorens spelningar utan kamera. Fick ta med mobilen.



Det är gitarrbandet till höger jag snackar om. Snubben i mitten är min bror. Han med den horröda basen :)

I morse var jag lite matt i lacken, men jag fick stickat klart mössan och halsduken till prinsens syster, sticka klart stora lillasyrrans mössa och börja med den till lilla lillasyrran. Sen bar det av ut på en av öarna för att umgås med prinsens syster som var födelsedagsbarn och allt. Hon bjöd på jättegod buffé och kaka och parfait. Gott som bara den. Men nu är jag ännu tröttare. Skönt med jobb imorgon så jag får vila lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0