Klister i sängen?

Någon hade under natten, antagligen precis när jag sov som djupast, kletat klister i hela min säng. För när klockan ringde i morse gick det inte. Jag kunde inte ta mig ur sängen. Det måste varit specialklister, för det var inte obehagligt på något sätt i sängen, bara varmt och mjukt som det brukar vara. Bovarna blir lurigare och lurigare!!

Det har brunnit hemma i Angered inatt. Nån ondskefull människa har tänt eld på det lilla huset med Pressbyrån och korvmojen, precis mellan vändplatserna. Jag blir så arg! Kan dom inte köpa en engångsgrill och elda i?



Detta är i rent peppingsyfte, första sockan är helt klar och jag har precis börjat på mönstret på den andra. Men det är seeeegt! Jag funderar på att ta bort det nedvikta och göra något resårigt i grått istället, för det känns inte som om dom kommer hänga kvar. Men snygga blir dom :)



Detta är baksidan, den är nästan snyggast, mina suddiga mobilbilder gör den inte rättvisa.

Och så är jag arg också! Min telefon har varit på verkstad i över två veckor för att byta programvara. Den är helt ny! Jag hatar dom!

Kommentarer
Postat av: mia

Klister i sängen,hahahhahaa...Jag säger då det,ock ock, ock

2008-09-30 @ 17:13:38
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0