Matvanor...

Igår kväll hade jag oväntat kvällssällskap och följande scenario utspelade sig. Jag och sällskapet var uppe hos granninnan och myste och drack te. Jag har inte sett granninnan på flera dagar och höll på allvar på att längta ihjäl mig efter henne. Magen börjar bli riktigt stor nu och jag vill ju hjälpa henne på alla sätt även om jag inte riktigt fattar vad som händer.

Min kvällsmat när vi kom hem igen bestod av en burk chilioliver och en mugg yoghurt, vars näringsinnehåll man kan diskutera :) Men sällskapet slog alla rekord!



Pastaskruvar, färdiga köttbullar och ett hav av ketchup (det fylldes på mera sen). Jag har aldrig träffat nån som äter så mycket! Önskar jag hade orkat göra riktiga köttbullar, för färdiga köttbullar är typ den värsta synden man kan begå i min värld... Men sällskapet blev mätt och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0