Ny pryl (igen) och maaaassa gamla prylar

Igår var jag hos en arbetskamrat och hämtade hem en ny pryl!



Hur söt är den inte!?
Batterierna i min andra pryl, mp3spelaren, tog slut igår, och eftersom den är så modern kan jag bara ladda den i usb-port. Så det var bara att sticka huvudet i handväskan och börja leta efter en typ 10 cm lång sladd. Eller hur.



Så här såg det ut när jag slängt allt skräp och alla kvitton. Jag har sjukt många saker med sladd. Och vem behöver inte ha eltejp i handväskan? Eller varför inte en cigarr? Eller fyra olika lupsyl och försvarets hudsalva? Eller kanske ett par påsklämmor? Eller en datormus för bärbara datorer med blåtand? Om inte det fyller några behov kan man ju välja en av två tuggummipåsar (eftersom jag inte hittade den första i väskan köpte jag en till) och om man dreglar för mycket kan man ju ta en kleenex ur nån av de TRE paketen jag hittade! Men hur som helst så tycker jag iallafall att jag behöver ALLA dom här prylarna :)

Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Haha! ;) Ja men det man inte har i "väskan" har man i benen eller hur var det??? ;O

2009-04-02 @ 10:42:27
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0