Nörderier

Jag kom på häromdan att jag var i akut behov av en gymtillbehörsväska. För när jag är och lyfter skrot med min boyfriend skall vattenflaska, energidryck, handduk, lindor till handlederna, träningskalender och penna bäras runt hela tiden. Lägg sen till Herr Sheriffs vattenflaska, energidryck och lindor så har vi ett helt litet kit med grejer som släpas runt.





Påminner lite om en såndär trädgårdsväska trädgårdsnördarna har. Men eftersom jag tar död på det mesta som innehåller klorofyll får jag ha tryckta blommor på vaxduk :) Väldans nöjd är jag. Ska premiära imorgon på benpasset.

När jag fick syn på överblivet tyg kunde jag inte låta bli att pimpa träningskalendern också. Matchigt ska det va!


Kommentarer
Postat av: Da Möm

Du kommer att göra succé på gymmet! Kanske starta en trend?! Du kan erbjuda gymmet väskan med deras loggo på för dyra pengar. You go!

2009-08-06 @ 22:03:12
Postat av: Annela

Här har jag inte varit inne på länge. Sorry! Men det händer saker varje gång. Grattis till lyftrekord, ny boyfriend och till en cool gymväska...och jag känner knappt igen dig på bilderna. Snygg...och smalare...you rule...woohoo...

2009-08-10 @ 09:53:15
URL: http://annelas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0