Årets första tokhalka!

Var ute hos kidsen idag efter jobbet och gosade lite och åt lite bullar och byggde legoslott. Det snöade redan när jag kom ut, och när jag skulle hem sen låg det några centimeter nysnö på redan packad snö. Märks att det snöar överallt, det var oplogat hela vägen hem. Men det är så mysigt att köra när det är snö så det gör ingenting. Skönt att ha första snökörningen avklarad också, så behöver jag inte fundera på hur bilen uppför sig.
Syrrorna var som vanligt sådär fantastiska som bara mina syrror är. Stora lillasyrran var extra helskön idag. Hon börjar bli riktigt stor nu. Önskar jag kunde se bara ytte pyttelite av vad den damen tänker, för det rör sig en heeeel del därinne.

Fryser som bara den om fötterna på nätterna, så idag har jag börjat slövirka på ett par tofflor i nån sorts ullmix jag hade hemma. Får se hur det avlöper... kanske blir nåt imorgon... eller så repar jag upp igen och börjar om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0