Bara bra saker!

Flytten gick hur smidigt som helst! Jag har bästa vännerna i hela världen som slöt upp mangrant! Först på förmiddagen kom en av granntjejerna. Hon hade fixat släp och grejer. Värsta bruden, kolla här!



Och det behövs faktiskt inte mer än två tjejer. Vi fick knött in hela min enorma tresitsare i släpet och kånkat upp den. Till våra åskådare hantverkarnas stora förtret. De stod och log lite överseende när vi kom och skulle greja. Tji fick dom :)
Sen när jag hämtat nycklarna var jag inne hos granninnan och visade upp, och då kom hon med present från allihop!



Varje hem behöver en. Och detta är en superdeluxe! Den passar perfekt i färgen, har termos och inställbar styrka!
Jag, broren, granntjejen  och andra granntjejen fick välbehövd fika sen, lite knöigt, och lite litet bord, men SÅ gott!



Lite trött i armen var jag nog eftersom det är så darrigt :)
Sen kom resten av gänget, och det skruvades och fixades och plockades långt in på kvällen. Igår var jag och en av granntjejerna på IKEA och köpte lite till, och sen kom broren och hade borrafton två. Mina grannar hatar mig nog redan som jag borrat... Men nu har jag gardiner i både vardagsrummet och sovrummet, hallspegel, låda i hallen, köksbord, hylla i köket, hatthylla i sovrummet, taklampor i hallen, sovrummet och köket, bokylla, varagsrumsbord, tv-bänk, säng, läslampa vid sängen you name it!
Idag blir det tur till klädkällaren, IKEA hade inga panelgardiner till mitt kök.

I morse packades badrumsvågen upp och batterierna sattes tillbaka. Efter en stunds ångest och velande vågade jag ställa mig på den och NU!! Äntligen!!! Jag har gått ner mer än 60 kilo! Närmare bestämt 61,4 kilosar! Tycker inte jag gjort annat än ätit dålig mat och latat mig. Men nu är det dags för nya bilder igen, så kanske jag kan se lite skillnad!

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Du är jätteduktig! Grattis till nya hemmet:)

2009-02-04 @ 10:34:35
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Annela

Fantastiskt! Både med vikten och lägenheten. Gratulerar!

2009-02-04 @ 12:09:29
URL: http://annelas.blogspot.com
Postat av: Helena-rutan

Oj! impad

Då har du gått ner mer än en Helena. ;)

2009-02-04 @ 13:03:09
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/
Postat av: mildamakter

tis - både till lägenheten och viktminskningen!!

2009-02-04 @ 13:32:59
URL: http://mildamakter,blogspot.com
Postat av: Lena

Hej

Grattis till ny lägenhet, trevlig flytt och din fantastiska viktnedgång.

Hittade din blogg för ett tag sen och blir så inspererad av vad du skrive, kollar nästan varje dag.



Lycka till i nya lägenheten

2009-02-07 @ 07:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0