Dagens projekt

Igår hade jag den totala slapparkvällen. Efter att ha shoppat nya gardiner till köket åkte jag hem och åt korv med bröd. Klockan sju eller nåt somnade jag och sov som ett barn till nio. Då vaknade jag och bytte kanal på tvn. Och sov en timme till. Vaknade till en stund, kollade lite på tv, la mig i ett bad, gick och la mig och läste en liten stund och somnade som en prinsessa igen.

Dagens projekt är att kasta ut badkaret. Fast först ska jag till IKEA och Bauhaus, byta en klocka som inte funkar och köpa nån sorts självhäftande golvlist för att slippa skrapa golvet varje gång jag duschat. Så ska jag köpa en bågfil också. Så jag kan såga till duschdraperistången och borra och hänga upp den. Fixar jag detta idag är jag bäst i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0