Jaha? Så vad tar man på sig då?

Jag börjar undra om jag hamnat i nån sorts ålderskris... Lyssnar massa på musiken från förr, håret är svart igen och nu plötsligt har jag världens problem med vad jag ska ha på mig idag! Rotat igenom hela garderoben ett par varv och hittar ingenting. Allt är fult! Jag blir helt trött på mig själv :)
Har iallafall klurat ut vad vi ska ha och äta ikväll. Och vikt tvätten (från förra veckan :). Snart är det dags att ta tag i lite disk, koka bulgur och steka kyckling. Sååå skönt att gå hemma och inte ha bråttom... Lurar på om det inte är dags för en städöl snart...

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är alltid dags för en städ-öl... ;o)

2009-02-28 @ 22:13:19
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Lillan

Haha den listan blir alltför lång skrattar ibland blir jag förvånad själv över allt jag stoppat i handväskan... brukar göra en rensning ett par gånger per år, och då kommer många gamla skatter fram i ljuset :P

2009-03-01 @ 15:52:47
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0