Manliga maskiner

Jag är min pappas dotter ända in i hjärtat, vilket har skolat mig till en sann prylälskare. Allt från min übersexiga Kitchen Aid till m2 minneskortsläsare till usb. Dagens tokcoola grej är den här



Den är stor, den har två handtag, snabbkoppling (chuck? eller hur stavas det?) och behandlar stenig betong som om det var smör som stått framme. I like :) Jag orkade inte vänta på hjälp med att hänga upp badrumsskåpet, så efter några samtal till pappa och broren om skruv och plugg, redde jag mig själv!



Löjligt stolt över mig själv
Igår började jag och granninnan att måla om lilltrollets rum, min outfit slog alla rekord!



Fultofflorna (jag har två originalCrocs och dom här, skämscrocsen:) och instoppade velourisar med hårfärg på. Nu är det ljusrosa färg också. Det är en konstig känsla när kläderna inte bara är för stora, utan helt enorma. Jag såg äkta jättelustig ut igår.



Granninnans outfit var mycket snyggare! Hon hade tillåmed vita byxor på äkta målarvis även om just dom här är i mammamodell :)
Tur att inte väggfärg görs med massa giftigheter längre så granninnan kan rolla även om man har lillebror i magen



Lilltrollet var tejpdistributionsansvarig, och klarade uppdraget med glans :)
Nu ska jag dra på min superoutfit igen och måla sista lagren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0