mrl idag!

hua, när en av granntjejerna smsar och frågar om jag ska med på mrl (mage rumpa lår) kan jag ju inte gärna banga... fast jag har ju tänkt gå på step imorgon, kanske simma på onsdag och defenitivt salsan på fredag, och så hade jag ju tänkt ta med broren på box... hur ska detta gå ihop?
idag ska jag till färgaffären! hyresvärden sa att det bara var att åka dit och hämta färg till vardagsrummet. Nu lutar det åt grått, men jag får se vad det finns för inspiration där. Vill ju ha nån cool fondtapet på hallväggen och kortsidan i vardagsrummet. Det kanske blir illrosa :) Den här tapeten gör mig btw nästan magsjuk av habegär... Cooool! Nån som har några tips?

Kommentarer
Postat av: Bror Bäver

Den tapeten gör en snarare åksjuk. :P

2009-02-16 @ 14:34:40
Postat av: mia

...eller sinnessjuk, hahahaha

2009-02-16 @ 17:22:11
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0