Mums!

Shiiit man! Den slutar aldrig växa!



Did I do this? Men, resultatet var desto mer frestande



Tio påsar till mig och en påse till broren. Hur gott som helst :)
Min Kitchen Aid tog en liter degspad utan problem, mitt problem blev att jag hällde på mjölet för långsamt så den klättrade, vilket resulterade i en Kitchen Aid nedkletad med deg, och mjöl som dammade över åt alla håll. Men nu har jag diskat så fint så!

Det var jättemysigt hos pappa, som alltid. God mat och mitt livs kladdigaste kladdkaka! Broren hade kommit på pappas stora önskepresent, en aktiv sub till vardagsrummet så film låter coolt även på låg volym. Pappa glad :)



Stora lillasyrran hade bjudit elefanten på fika i hallen



Visst är det gulligt!

Kommentarer
Postat av: Da Möm

Värsta snyggbrödet!!! Det doftar ända hit.

2009-02-09 @ 00:07:46
Postat av: mia

Aaaaaaargh, degen klättrar! Låter som värsta skräckfilmen "The baker´s nightmare"

2009-02-09 @ 18:54:43
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0