Okej då, utmaning på g

Den här verkar ganska rolig faktiskt...

Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!!  
♦ ♦ ♦
Snusar du?
Långa nätter på krogen när jag inte orkar gå ut och röka

♦ ♦ ♦
Röker du?
Jaaaa :(

♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv?
Alltid!

♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
Never

♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon?
Jag har förträngt det isåfall...

♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
Många gånger
 
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
Nopp

♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
Håller inte på med sånt

♦ ♦ ♦
När grät du senast?
Häromdan när jag körde bil

♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
Broren och allra bästa granninnan

♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
Mmmm... fler än jag behöver

♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
Shake, shake the woman

♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
Antingen mina småsystrar eller granninnans lilltroll

♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
Broren

♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
Lönehöj!

♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
Den är blå med svart och lila text tror jag...

♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
Många många många... tills solen brunnit upp...

♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Lila med överkörda tomater på

♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
Inte som jag umgås med ofta

♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
Ja!

♦ ♦ ♦
Är du blyg?
Beror på situationen

♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
Mat!

♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
Byta låt, msna lite till och sen sova hoppas jag

♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
- Hos Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0