Studie i vitt

Allt är vitt i Rannebergen ikväll. När jag gick hem nu hade det äntligen slutat snöa för en stund, och det blåste inte heller, så jag hade en riktigt angenäm promenad!



Helt otroligt vackert på nåt sätt :)
Jag har passat lilltrollet idag, och vi har hunnit med dansskola, presentinköp, hundrastning, barnkalas, IKEAbesök och massa massa massa dansande medans jag stekte injeera till ett helt kompani! Närmare 50 st tror jag att jag fick ihop till slut. Det blir injeera till middag imorgon och antagligen lunch hela veckan!
Sen när granninnan slutat jobbet gick vi ner till lägenheten och tapetserade färdigt i vardagsrummet.



Tillåmed en luttrad tapetuppsättare hade gråtit floder i ren ödmjukhet inför det enorma precisionsarbete vi åstadkommit!

Kommentarer
Postat av: mia

Snöbilden ser PRECIS ut som om den vore tagen ur filmen "Narnia", lyktstolpen ger ljus och man anar faunen bakom granarna! Hörde du Vita Häxans bjällror när du gick??

2009-02-22 @ 13:09:35
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0