duktig eller tragisk?

Duktig eller tragisk när man har bokat grovtvättstugan klockan tolv en lördagsnatt? Jag lutar åt det senare :) Men min bäddmadrass kommer lukta gott när den väl torkat!
Dagen har inneburit lite chaufförsjobb åt min stackars krockade kompis och så såklart packa lite. Har återfunnit ett stycke örngott i satäng! Letade som en galning, men den som söker hon finner.
Broren kom och hjälpte till att packa ihop lampor och skruva ner en hylla, och jag har fyllt två hela resväskor med badrumsprylar. Tur att jag fick ta med mig badrumsskåpet nu när jag flyttar, annars hade jag fått ha resväskorna under badkaret :)
Sen när vi var färdiga med att vara duktiga gick vi upp till granninnan och kollade på körslaget och mysade oss. Och nu är jag hemma igen och slösurfar och väntar på tvättmaskin!

Update: Vart i hela friden hänger man 6,4 kvadratmeter bäddmadrassöverdrag på tork???

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!

Jag tycker inte att du är tragisk, lutar mer åt att du är smart och nyttjar tvättstugan när ingen annan gör det.

Har en fråga till dig, vad var det som jag vann i tävlingen? Har inte lyckats med att klura ut det... bandpassfiltret var ju inte så svårt men vinsten???

Ha en bra dag,bland alla flyttlådor!

Eva

2009-01-25 @ 12:10:46
Postat av: Monica Hansen

Häng upp stolar på ett köskbord med benen uppåt och lägg ovanpå...

2009-01-27 @ 07:07:05
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0