Färg i allt det grå

Det är inte jätteupplyftande att packa ner hela sitt liv i kartonger, och dessutom blir naglarna helt trasiga! Så jag gjorde två flugor på smällen, så nu finns det både lite färg och naglarna kanske håller ett par dar till!



Jag tänkte ta lite paus mitt på dan idag och åka och hälsa på en gammal bekant som gjort samma operation som jag, och sen tänkte jag åka på viktoperationsfika. Det finns ett forum på internet för oss som är opererade för (varför heter det för, borde det inte heta emot??) övervikt, www.viktop.se och då ordnas det fika eller lunch eller träff då och då. Himla roligt att träffa lite människor och prata lite om sig själv :) Så behöver jag boosta lite för att ta itu med hemska hallgarderoberna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0